Pofta de iarna

In linistea aerului racoros, aproape cocosati de frig, parca meditam altfel despre viata.

Fiecare anotimp ne trasforma.

Daca vara ne aduce iubiri colorate, frumos bronzate, calduroase si pe jumatate dezbracate, iarna ne poate aduce iubiri infofolite, zgribulite, cu nasul rosu.

Vara are farmecul ei, nu-mi displace. Primavara imi inspira renastere, iar toamna si iarna parca au fost create pentru mine. 😀

M-am nascut vara, fix cand soarele isi intinde razele in ciuda, dar iubesc iarna si-mi place sa iubesc iarna.

Frigul ne apropie in toate felurile. Ne indeamna sa ne imbratisam mai des, ne ajuta sa gandim la rece si sa apreciem puterea unui ceai fierbinte.

Iarna suntem mai timizi. Atingerile reci sunt incalzite de priviri fierbinti.

Prefer sa iubesc iarna, cand e frig si cand ninge. Sa se lipeasca de mine doar sentimentele, nu hainele, cum se intampla vara.

Sa ma incalzesc cu gandul la el si in bratele lui.

Sa avem grija unul de altul cand racim. Sa ne facem planuri de sarbatori si sa impodobim bradul.

Daca asta ma face o persoana romantica, atunci sunt romantica. Desi eu prefer sa ma numesc realista, dar toata lumea-si face planuri de sarbatori, nu? 🙂

Iarna suntem mai sensibili. In jurul nostru este liniste, frig, gol. Totul pare atat de trist si deprimant…

Oameni incordati, incruntati si nervosi. Frigul ne transforma, dar ne si poate forma.

Imi place iarna tocmai pentru ca este liniste si gol. Mi se pare un moment perfect pentru a construi ceva.

O prietenie. O iubire. Un vis.

Gandurile mele se misca mai repede cand este liniste si gol, cand e frig si ninge. Sau cand ploua.

Vara este aglomerat si gandurile mele se pierd, se evapora sau se topesc.

Pentru mine, iarna incepe cand ,,incepe” frigul. Ploua, bate vantul, curata pacatele verii. 😀

Copacii se dezgolesc si ei de amintiri, frunzele le sunt purtate de vant, dand orasului un aspect frumos – la inceput – si unul dezordonat – in timp.

Iarna vine si face ce toamna n-a putut. Ingheata tot.

Dar, care mai este placerea unui vin fiert 🍷 daca nu este frig?

Un vin fiert, impartit la doi.

O patura groasa si pufoasa, impartita la doi.

Cred ca iarna devenim mai generosi.

Ca dovada si alergatura dupa cadouri chiar si pentru cei pe care nu-i simpatizam prea mult. Dar, vorba aia, sunt sarbatorile si trebuie sa fim mai buni. 😇

Iarna ne intregim.

Indragosteste-te cand e frig. Pe langa faptul ca este mai ieftin, este si mai eficient. 😀

Vara, mergem la o terasa, la plaja, la alta terasa, la club, la o petrecere pe plaja… ca doar e cald, toata lumea este in oras. Tentatia ne mananca toti banii si nu suntem atat de atenti la detalii. Detaliile fac diferenta.

Iarna insa, incremenim intr-o cafenea din oras si ne ridicam de pe scaun cu destinatia acasa. Cu gandul la un film, un ceai fierbinte si o patura groasa si pufoasa pe care esti dispus s-o imparti.

Lasand gluma (sau nu) la o parte, frigul ma fascineaza, ploaia ma inveseleste si zapada ma transforma intr-un copil zvapaiat, dornic sa faca cel mai frumos om de zapada din cartier.

Dovada 😄⛄️

1536466_10202625226739085_2003240649_n

Iubesc iarna si-mi place sa fiu iubita iarna.

Poate este prea devreme sa vorbesc despre asta, dar spatiul virtual va fi invadat de la 1 decembrie cu articole despre iarna, zapada, sarbatori si nu-mi place competitia obligatorie.

Eu sunt un fel de „pre-iarna”. Mai bine nebuna acum, decat banala mai tarziu.


		
Parerea ta care este? ☟ ☺

