Te iubesc, auzi?

„Inca de prima data de cand te-am gustat.

Inca de prima data de cand m-ai atins.

Chiar si atunci cand faceai sa doara.

Uneori nu te intelegeam si voiam sa te las. Alteori imi dadeai o sumedenie de motive sa raman, dar parea ca nu mai vrei tu sa stai.

Ravaseai totul in timp ce eu incercam sa le pun in ordine. Si invers.

Ti-am pus milioane de intrebari, ba imi dadeai prea multe raspunsuri, ba te prefaceai ca nu ma auzi.

Ulterior mi-ai raspuns, dar nu mai conta. Parca.

Esti de neinteles; uneori ma lasi singura, alteori simt ca ma sufoci.

Nu te mai suport, dar vreau mai mult. Sa nu te opresti aici, vreau sa vad ce urmeaza.

Singurele lacrimi pe care le-am varsat din vina ta, au fost de ciuda.

Sunt zile cand mi-e pofta de tine, pofta de ce pofteam impreuna. Dar tu nu.

Sunt si acele zile in care ti-e pofta tie. Si eu nu.

Oare e vorba de orgolii sau de sincronizare? Nu ma astept sa raspunzi acum, stiu ca o vei face mai tarziu.

Dar, te iubesc, auzi?

Stiu ca pot alege intre tine si… fara tine. Te aleg pe tine. Nu intreba de ce. Stii mai bine ca mine.

Fara tine esentialul meu nu ar spune nicio poveste despre mine.

Felul in care te iubesc este felul in care m-ai facut sa te iubesc. Nu e vina mea daca nu-ti convine galagia pe care o fac de dimineata pana seara. Se vede ca-ti place si tie, altfel ai fi plecat de mult.

Stiu ca si tu ma iubesti. Aud.

Cand stingem lumina, aprindem visele. 

Te iubesc, viata, m-auzi? „

Un gând despre „Te iubesc, auzi?

Parerea ta care este? ☟ ☺

