Despre mine in 7 puncte – The Versatile Blogger Awards

liebsterimageaward1

Cand cineva-mi cere sa vorbesc despre mine, raman cateva clipe pe ganduri. Nu stiu cu ce sa incep, unde sa termin si ce ar vrea celalalt sa stie cel mai mult.

Behind the mirror m-a provocat sa spun cateva lucruri despre mine printr-o postare pe blogul meu. Multumesc, Theo.

Nu mi-a placut niciodata sa fac o lista, sa numerotez ceva, este ca si cum mi-as impune limite.

Voi incerca, totusi, sa pastrez regula provocarii si voi spune, in sapte puncte, ceva despre mine.

  1. Imi este teama sa vorbesc in public, dar in acelasi timp este o dorinta de-a mea; sa port un discurs in fata unui public mare. Un discurs in care mi-ar placea sa predau intelesuri, nu cuvinte. Recunosc, este o fantezie mai veche. 🙂 Prin asta mi-am dat seama ca-mi este frica de ceea ce nu inteleg.
  2. Pe langa scris, mai am o pasiune. Imi place sa fac accesorii Handmade. Este o placere sa dau o alta forma imaginatiei. Imi tin creativitatea activa, imi testez rabdarea si atentia iar rezultatul ma uimeste. Este un antrenament al mintii, nu doar o arta.
  3. Punctul trei vine cu ceva mai personal: daca ma indragostesc, fac multe sacrificii. Nu cred ca ma pricep sa vorbesc despre iubire intr-un stil siropos si uneori o exprim zgomotos.
  4. Par insensibila, rece si acida. Doar par. 🙂 Rad foarte mult. Plang des. Trec de la o stare la alta in timp record. Sunt enervant de sensibila si uneori deprimant de naiva. Sunt vulnerabila. Irascibila, daca nu beau cafea dimineata. Vulcanica. Cameleonica.
  5. Culoarea mea preferata este turquoise. Imi place ploaia, zapada si vinul rosu.
  6. Slabiciunile mele sunt imbratisarire, florile si ciocolata cu alune. La fel, nu pot refuza niciodata o cafea. ☕️ Nu am cum.
  7.  Sapte este cifra mea norocoasa. M-am nascut pe 27, a 7 a in a 7 a zi a saptamanii. 🙆🏻

Mai departe nominalizez pe Souvenir, Lolita si calatorru’.

Regulile sunt simple, le gasiti aici.

Sa ne citim cu bine!

2 gânduri despre „Despre mine in 7 puncte – The Versatile Blogger Awards

Parerea ta care este? ☟ ☺

