Tatuaj.

            dscf61092   

    Ce  nu se va demoda niciodata? Ceva ce nu se supune modei, desigur. 

Tatuaje.
Multe tatuaje.

Semnul diavolului. Secta. Rockeri. Puscariasi. Prostituate. Mafie. Marinari.

Daca asa stau lucrurile, trebuie sa marturisesc ca am avut o viata interesanta.

Am fost in parteneriat cu diavolul, dar nu ne-am mai inteles si am ales sa fac parte dintr-o secta. Acea secta era de fapt un grup de rockeri si automat m-am integrat. A fost interesant pana am ajuns toti la puscarie. Cand am iesit de acolo, aveam oportunitatea sa devin prostituata si ca sa ma asortez cu decorul, mi-am mai facut un tatuaj. In timp ce-mi faceam tatuajul, un tip sumbru s-a asezat in fata mea, purta patru pistoale si vreo 15 crime (din ultima ora) si mi-a spus ca trebuie sa fac parte din familia lor. N-am avut de ales.

La activ fac parte dintr-un clan mafiot… ca doar d’aia am tatuaje. Cand ma plictisesc, vreau sa devin „marinarita” si am incheiat povestea mea despre tatuaje.

Ce prostie!

De ce oamenii gandesc asa despre tatuaje si despre cei ce aleg sa le poarte?

In mod inconstient, ne tatuam in minte si in suflet tot felul de evenimente si oameni. Amintirile sunt tot niste tatuaje, dar eu aleg sa le expun. De ce? Pentru ca pot.

Poate nu am cele mai frumoase tatuaje si poate nu inspira celorlalti prea mult, dar pentru mine inseamna bucati din viata mea. Fiecare din cele opt tatuaje poarta o perioada din viata mea. O poveste.

Urmatoarele opt vor avea momentul si perioada potrivita.

Imi plac oamenii tatuati. Inseamna curaj, angajament, minte destupata. Sexy.

Sunt oameni care sfideaza durerea si risca. Oameni curajosi. Oameni cu care te poti inhama la drum lung.

In definitiv, tot oameni suntem, ca si cei fara tatuaje, doar ca in aluatul nostru am adaugat putina cerneala. Daca asta ne face diferiti, atunci suntem diferiti. 

Este foarte posibil sa gandesc pozitiv despre tatuaje pentru ca si eu sunt purtatoare, dar nu mi se pare nimic mai sexy decat o domnisoara tatuata emanand clasa, eleganta. Cred ca este o combinatie tulburatoare. Delicioasa.

Valabil si pentru barbatii tatuati.

Avem povesti, toti avem povesti. Amintiri. Ganduri. Nume tatuate in suflet, in minte. Evenimente si perioade din viata noastra care nu se vor sterge niciodata din noi. Sunt tatuaje pe interior, dar tot tatuaje sunt.

Faptul ca eu aleg sa ma mazgalesc, nu face din mine un om ciudat cu ganduri sataniste sau cu o poveste de centura.

Am fost judecata pentru ca am fost tatuata si am zambit subtil in timp ce ma gandeam la urmatorul tatuaj.

Toti purtatorii de tatuaje pot face o lista cu intrebarile de care se izbesc din partea oamenilor. De la, „ce semnifica?”, te-a durut?” si „cum vei arata la batranete?”, pana la „si-ti mai faci?”. Intrebari obositoare, trebuie sa recunosc.

In timp devin obositoare.

Tatuajele sunt o arta si pentru cei care le fac, si pentru cei care le poarta.

Chiar daca nu ai un tatuaj, oamenii vor gasi altceva pentru care se te judece.

Intr-o lume in care toti vrem sa fim diferiti pentru ca traim intr-o abundenta de posibilitati, cu libertatea de exprimare prin orice metoda, fiecare dintre noi alege ce crede ca i se potriveste mai bine.

Un gând despre „Tatuaj.

Parerea ta care este? ☟ ☺

