Pentru ca! – 1000 de cuvinte.

Cand incerci sa devi altceva decat esti, risipesti din ceea ce esti. 

…nu vei vrea sa te privesti pe tine in celalat, asa se incheie articolul Singuratate VS. Solitudine. Articol care a promis o continuare.

Uneori sunt mai dura cu mine decat cu ceilalti.

Uneori sunt la fel de dura si cu ceilalti. Este obositor.

Este obositor sa fiu dura, fie ca este vorba de mine sau de alte persoane.

Si cand obosesc, imi inlatur masca protectoare, cum obisnuiesc s-o numesc si ghici ce se intampla! Imi arat slabiciunile.

Si nu de putine ori slabiciunile mele au fost armele altora impotriva mea.

Am fost mintinta, inselata, ingenunchiata, tradata si probabil din dorinta razbunarii inconstiente, le-am facut si eu la randul meu altor persoane. Este obositor.

Atunci am ales!

Am ales sa fiu singura, sa invat despre solitudine si sa-mi privesc adevaratele prioritati.

Daca in articolul anterior despre Singuratate VS. Solitidine am parut incisiva, sunt curioasa cum voi fi catalogata dupa ce voi incheia acest articol pentru care nu voi promite o urmare.

Multi dintre cei care au fost langa mine si au apucat sa ma cunoasca mi-au recomandat sa fiu mai egoista.

Nu intelegeam de ce.

Consideram ca egoismul se asociaza cu rautatea si aroganta. Asta pana cand am primit palme chiar de la persoanele pentru care am ales sa nu fiu egoista.

Palme dure, usturatoare, una dupa alta…

Recunosc ca mi-a luat ceva timp sa-mi selectez principiile, dorintele si prioritatile iar acum cand consider ca mi-am pus in ordine activitatile fizice si psihice, constat ca fricile si dorintele noastre ne pot alunga intr-o alta realitate.

Si mai cruda.

Asadar, nu-mi ramane decat sa accept aceasta realitate cruda si sa invat sa ma bucur de lucrurile simple pe care altii le numesc banalitati.

Citind carte dupa carte din diferite domenii am invatat, inevitabil, sa fiu mai atenta la detalii. Si sunt.

Sunt atat de atenta la detalii incat mi se pare ca fiecare om din viata mea se infiltreaza in viata mea pentru a-si atinge un scop si atat.

Ma sperie gandul si ma retrag.

Sunt singura pentru ca barbatii nu mai au rabdare. Vor totul, nu ofera prea mult si asteapta sa fie aplaudati.

Sunt singura pentru ca cei mai multi oameni din jurul meu sunt snobi. Traiesc o viata pe care nu o au si probabil nu o vor avea niciodata.

Sunt singura pentru ce cele mai multe discutii cu un barbat se rezuma la fostele lor si la cate de buna este tigara de dupa.

Nu spun ca primele intaniri trebuie sa functioneze dupa anumite standarde, dar nici sa-mi spui in fata ca la urmatoarea intalnire sa ma pregatesc pentru o cina buna si un sex nebun.

Uite d’asta sunt singura!

Pentru ca nu pot fi cu cineva care mi-a povestit cum i-a mutat mandibula unei foste iubite. Intr-o zi a incercat-o si cu mine. Doar ca mie mi-a mutat, pentru cateva zile, gandurile. Toate dintr-o lovitura.

Nici cu cineva care se hraneste cu like-uri si comentarii la postarile de pe Facebook si traieste din banii altor femei.

Nici macar cu cineva care se lumineaza la fata cand aude ca locuiesc singura.

Am invatat sa fac diferenta, pentru unii este un prilej, pentru altii este un motiv de teama.

Intr-o discutie recenta aproape ca am fost certata ca locuiesc singura. Nu este necesar sa dezvolt discutia, dar, intr-o oarecare masura, m-am simtit vinovata.

Si uite asa am ajuns sa ratacesc fara o certitudine intr-un peisaj al propriei minti, dar niciodata sa las un AZI sa se transforme intr-un IERI plictisitor.

Dupa ce a citit articolul anterior, sora mea mi-a spus ca spera ca eu sa simt ce-am scris acolo. Recunosc ca nu ma asteptam la remarca asta si recunosc ca m-am gandit cateva zile la ce mi-a spus.

Da!

Simt!

Si ce am scris acolo si ce scriu acum.

Simt asta pentru ca aleg sa fiu singura asa cum as fi putut sa aleg sa fiu cu cineva.

Nu mi-am creat un tipar al barbatului ideal pentru viata mea ideala si pentru tabieturile mele ideale.

NU! Nu exista ideal. Este doar in imaginatia noastra.

Noi, femeile care am ales sa fim singure vrem langa noi oameni responsabili si cel putin echilibrati.

Cer prea mult?

Am devenit o persoana complicata datorita lucrurilor simple pe care mi le doresc.

Unele femei se plang ca sunt singure, altele se bucura.

Unele dau vina pe barbati, altele pe soarta.

In singuratatea mea, probabil demna de mila pentru altii, am avut timp si spatiu sa fac o curatenie apriga in mintea si in viata mea.

Am eliminat tot ce era inutil, am scapat de gandurile fara valoare si am ales ca de acum voi obosi facand doar lucruri care ma implinesc, care ma fac utila si prin care construiesc ceva.

Este o varianta pe care n-am incercat-o niciodata pana acum.

Relatiile sunt de toate felurile.

Imi plac cele care incep altfel.

 Cele care, indiferent de rezultat, lasa in urma o poveste interesanta.

Imi place sa simt energia sclipitoare intre doi oameni care traiesc impreuna.

Imi place sa gust din gelozia crocanta, dar sa nu devina o posesivitate bolnavicioasa.

O relatie suporta modificari brutale, dar nu-si pierde niciodata prospetimea daca se condimenteaza cu respect si comunicare.

Relatiile mele au suportat modificari aproape tragice si si-au pierdut prospetimea tocmai din lipsa respectului, al celebrului interpretabil si nu de putine ori mi s-a spus ca, permiteti-mi sa ma citez din „De ce lumea mea nu doare”,

… ca sunt prea.

Mi-au spus ca le este greu sa ma accepte asa si m-au asigurat ca si altora le va fi.

Au renuntat sa ma inteleaga si au continuat sa-mi caute defecte.

Toti cei care au plecat de langa mine din cauza ca, s-au intors pentru ca.

Iar eu i-am primit.

D’asta lumea mea nu doare.”

Inainte de a fi acuzata de melodramatism, inchei prin a va spune ca a fi o femeie singura nu este un lucru rau.

Rau este sa vezi asta ca pe un lucru… rau.

🙂

Un gând despre „Pentru ca! – 1000 de cuvinte.

  1. Criss. Esti prea exigenta cu tine. Viata trebuie traita asa cum vine,cu toate momentele fericite si mai putin fericite,alaturi de oameni ce iti aduc caldura si intelegere. Imi place enorm ce scrii si cum scrii. Si vreau sa spun ca poate cel mai sexy lucru pe care il detii e inteligenta. Nu ca poate,e cu siguranta cel mai sexy.
    Keep on girl!!!♌️

Parerea ta care este? ☟ ☺

