Singuratate VS. Solitudine

„Sunt o femeie in continua dezvoltare. Ma straduiesc la fel ca si ceilalti. Incerc sa invat din orice conflict, din orice experienta. Viata nu este niciodata plictisitoare.” (Oprah Winfrey)

Multa lume se intreaba de ce sunt singura la 29 de ani. Va asteptati sa fac o lista? N-am sa fac.

Pentru ca asa vreau eu si pentru ca pot! ar fi un raspuns din aroganta. Un raspuns care ar ridica alte intrebari pe langa faptul ca ar ridica si o spranceana.

Ca orice femeie aproape de 30 de ani, ma lovesc de intrebari si presiuni din partea celor din jur.

Nu-mi este teama de criza 30. Totul este in mintea noastra.

 Criza 30 de ani si singura este doar teama de ceilalti. Ce spun ei, ce gandesc ei si brusc te simti neimplinita, ghinionista, judecata.

Incep regretele, insecuritatea emotionala si cea financiara.

Incepi sa-ti contesti propriile valori si ai tendinta de a te compara cu altii.

Cred ca asta este criza 30 si singura.

Sa simti nevoia de stabilitate nu este ceva gresit. Sa alegi din singuratate este ceva gresit.

Sa va explic si de ce.

Singuratatea este starea de spirit negativa si nu este nevoie sa ai 30 de ani sa o simti.

Singuratatea inseamna nefericire si daca ai intrat nefericit intr-o relatie, adica din singuratate, acea relatie este deja terminata.

Are nevoie doar de putin timp.

Singuratatea si solitudinea sunt sinonime in dictionar, dar nu si in viata reala.

Solitudinea inseamna independenta.

Independenta emotionala.

Incredere in sine.

Te echilibreaza si te fixeaza exact unde-ti este locul –  In centrul universului tau.

Singuratatea este nevoia de a avea grija de cineva, de a exploata pe cineva.

Daca intri intr-o relatie cu acest gand, inseamna ca vei uita sa ai grija de tine, preocuparea fiind sa ai grija de altcineva.

O relatie sanatoasa are la baza respectul de sine, apoi pentru celalalt.

Din categoria „Lupt pentru ce iubesc si obtin ce-mi doresc. Restul sunt slabiciuni”  –  Eu am grija de mine pentru el, el are grija de el pentru mine si totul devine mai simplu. – asa functioneaza.

  • Femeile sunt al doilea mare mister al omenirii.”A. R.

Sunt solitara.

Imi port singura de grija si nu am nevoie de un barbat sa-mi schimbe becul sau sa-mi repare dusul din baie. Din fericire, am invatat sa fac si asta singura.

Grija lui ar trebui sa fie cea de a mentine, alaturi de mine, relatia sanatoasa, plina de energie, sa vina cu ceva nou si sa nu aud „poti sa-mi aduci o bere? a inceput meciul” pentru ca ii voi raspunde „pot! fa-ma sa vreau”

“Cel mai curajos lucru pe care il poti face este sa gandesti pe cont propriu. Cu voce tare.” – C. C.

Nu sunt singura pentru ca vreau sa semnez condica in cluburi, nici pentru ca vreau sa fiu de capul meu.

Nu sunt salbatica, nu m-am izolat. Vorbesc cu cei din jurul meu, socializez si-mi fac prieteni daca ei se asorteaza cu micile mele pretentii. Ma feresc de oameni snobi si din pacate nu detin puteri supranaturale sa-mi dau seama cum este o persoana fara ca macar sa stam de vorba.

Am participat si la cateva intalniri, dupa care mi-am intarit ideea ce tot mai bine imi este singura. Sau solitara.

Sunt singura pentru ca nu vreau sa aleg din singuratate.

Nu vreau sa aleg din nevoie.

Nu pentru a-mi umple goluri din viata mea.

Sunt singura pentru ca, in primul rand, imi place sa fiu singura. Asta inseamna a fi solitar.

Inainte sa cazi in depresia singuratatii, aminteste-ti ca, cel putin, in zona in care locuiesti exista cineva care si-ar dori sa fie singur. Gaseste-l si intreaba-l de ce.

Iti vei iubi singuratatea.

Inainte de a-ti dori sa fi fericita cu altcineva, fii fericita cu tine insati.

Fii multimita de tine!

Cunoaste-te pe tine si recupereaza-ti toata increderea in sine.

Asa vei construi o relatie sanatoasa cu tine, mai intai.

In felul acesta iti vei da seama ca nici tu nu ti-ai dori sa intri intr-o relatie cu cineva care se simte singur.

Nu ai vrea sa fiti singuri in doi. 🙂

Nu vrei sa fi intr-o relatie pentru a implini asteptarile cuiva sau sa-i umpli goluri de singuratate.

„Intra intr-o relatie stapan, nu cersetor.”

Nu vei vrea sa te privesti pe tine in celalalt.

  • Va urma…
Un gând despre „Singuratate VS. Solitudine

  1. Pingback: Pentru ca! in 1000 de cuvinte. | Luiza Cristina D.

Parerea ta care este? ☟ ☺

