Risca!

„Daca nu risti nimic, riscul este si mai mare” E.J.

Despre iubire se scrie, se canta, se picteaza.

Se fac studii pe oameni, pe animale, in stele si in luna.

Nimic nu concretizeaza fenomenul numit „iubire”, ceea pentru mine nu inseamna nimic mai mult sau mai putin decat…viata.

Este atat de simplu.

Ea nu se naste, nu moare, nu dispare.

Iubirea este aerul pe care il respiram si ni se pare o normalitate.

Este motivul pentru care vrem sa ne trezim a doua zi.

Astazi am ales sa scriu despre iubire.

Am ales asta pentru ca vad din ce in ce mai multi oameni „indragostiti”, dar nemultumiti.

Oameni care merg de mana pe strada, dar ei de fapt sunt singuri.

Oameni care se casatoresc doar pentru a aduce ceva nou in viata lor si pentru ca trebuie.

Oameni care vor altceva, dar se complac si se limiteaza la ce au.

Oameni care-si spun ca se iubesc, desi sentimentul este de mult modificat in obisnuinta.

In obisnuinta de a spune „te iubesc”. Fuga de singuratate. Teama de a pierde. Lipsa de curaj. Sau comoditatea.

Una din ele… sau toate impreuna.

Cateva luni am baut cafeaua simpla, fara lapte, fara zahar. Treptat am adaugat cate un strop de lapte si a fost ok, nu m-a deranjat ca laptele a modificat si culoarea si gustul cafelei mele. Astazi, insa, am adaugat si un pliculet de zahar. Prea mult. Prea dulce. Am aruncat-o si am revenit la cea cu un strop de lapte.

La fel si in viata. Nu ma abtin de la schimbari, dar nici nu accept ceva ce nu-mi place.

Asta pentru ca timpul pentru trait si pentru iubit este din ce in ce mai putin.

Daca exista dorinta, exista si-o cale.

Daca exista o cale, exista o motivatie.

Daca exista o motivatie… nu mai sta pe ganduri!

Palierul nostru de activitati se intinde pe o raza infinita in care ne place sa credem ca rutina ne face fericiti.

Ne lasam manipulati de ganduri fara valoare si ne este teama sa obtinem o varianta mai buna a noastra.

Uitam sa ne renovam gandurile, sentimentele si dorintele.

Ne este teama de schimbari si de lucruri simple.

Cele mai valoroase sentimente stau in lucruri mici.

O prietena mi-a spus ca este demonstrat stiintific ca sufletul nostru cantereste 0.01 grame. Gresesc?

Si totusi… sufletul nostru este cel mai incarcat si cel mai incercat.

El suporta modificari frecvente, dar nu-si pierde niciodata esenta.

Parerea ta care este? ☟ ☺

