De ce lumea mea nu doare?

Traim intr-o epoca a grabei, a instabilitatii, a nelinistii si a confuziei.

Suntem absorbiti de faima, bani si putere, iar asteptarile noastre declanseaza indecizie si nemultumire.

Traim intr-o abundenta de posibilitati, iar asta ne conduce agale spre o analiza a vietii din  care ne retragem epuizati de nefericire.

Putini sunt cei care stiu unde sa se opreasca, dar si mai putini stiu de ce trebuie sa se opreasca.

Toti avem un caracter secret nascut odata cu noi, dezvoltat pe ascuns.

Suntem ostatici propriilor noastre ganduri negative, lasandu-ne chinuiti de disperare.

Nu vrem sa acceptam ca dorinta nu este ceea ce vedem, ci ceea ce ne imaginam. Si ce ne imaginam? Se pare ca nimeni nu doreste sa sufere, dar aproape toti cautam durerea. Si totusi, exista anumite suferinte care pot fi ignorate atunci cand plutim asupra durerilor noastre.

D’asta lumea mea nu doare.

Un om are peste 70.000 de ganduri pe zi. Cate din ele sunt pozitive? Cate din ele sunt constructive si cate din ele te fac sa zambesti? Pentru ca eu vad din ce in ce mai multi oameni tristi si incruntati.

Prea putini oameni mai au curaj sa zambeasca, dar si mai putini isi doresc lucrul asta.

Tot mai putini oameni aleg sa fie deschisi, sinceri si optimisti cu ei si cu cei din jur.

Spunem doar o parte din ce gandim si jumatate din acea parte mintim. Minciunile sunt si ele ganduri mai mult sau mai putin constiente, dar sunt ganduri.

Lumea mea nu doare pentru ca nu ma feresc de ploaie cand altii cauta disperati sa se adaposteasca parca stropiti cu acid sulfuric.

Pentru ca viata este un dans, iar dansul in ploaie ne ajuta sa uitam de ganduri triste.

Lumea mea nu doare pentru ca iubesc colorat.

De fiecare data fara frica.

Dau culoare sentimentelor.

Ma exprim liber si zgomotos.

Cand vreau sa plang, plang.

Apoi scap de muntii de servetele imprimate cu lacrimi si durere. Le arunc la gunoi si punct.

Daruiesc fara sa astept ceva la schimb.

D’asta lumea mea nu doare.

Ma ocup zilnic de renovarea gandurilor si sentimentelor mele.

Distrug tot ce-mi face rau. A distruge face parte din modul in care omul descopera lumea.

Inainte sa ma ratacesc in propria minte, aleg sa iert.

Iert repede chiar daca acest lucru ma caracterizeaza altfel decat mi-as dori.

Pe scurt, lumea mea nu doare pentru ca privesc dincolo de aparente.

Lumea mea nu doare pentru ca inca am curaj sa cred in oameni.

De ce sa fim excesiv de mandrii cand timpul nostru trece atat de repede?

Lumea mea nu mai doare pentru ca scriu. Scriu ce simt si ce ma reprezinta, iar ceea ce se intampla dupa, nu mai este treaba mea.

Au apus vremurile in care ma lasam forfecata de parerile critice referitoare la existenta mea, cu cine si cum o consum. D’asta lumea mea nu doare.

Am fost judecata, tatuata, inselata, criticata, mintita, ingenunchiata.

Mi s-a reprosat ca sunt prea. 

Mi-au spus ca le este greu sa ma accepte asa si m-au asigurat ca si altora le va fi.

Au renuntat sa ma inteleaga si au continuat sa-mi caute defecte.

Toti cei care au plecat de langa mine din cauza ca, s-au intors pentru ca.

Iar eu i-am primit.

D’asta lumea mea nu doare.

Cu riscul de a fi acuzata de filozofism si vorbe din filme prost regizate, repet: scriu ce simt si ce ma reprezinta.

Imi place sa fiu singura, dar asta nu ma face un om mizantrop pentru ca sunt sociabila si prietenoasa.

Traiesc empiric, intr-o continua beatitudine.

Traiesc dupa reguli flexibile si multifunctionale.

Sunt minutioasa cu intentia de autoconservare.

Imi exprim dorintele poate prea raspicat. Dar le exprim.

Imi place sa jonglez cu toate cuvintele care-mi trec prin minte.

Imi place sa traiesc si d’asta lumea mea nu doare.

3 gânduri despre „De ce lumea mea nu doare?

  1. Pingback: Pentru ca! in 1000 de cuvinte. | Luiza Cristina D.

  2. E trist faptul ca in mare parte oamenii au doar ganduri negative…si da gandurile pozitive ne pot schimba dispozitia, felul in care vedem lucrurile, dar greutatile care ne apasa pe umeri nu se pot schimba asa, pot fi doar privite altfel…

    Ma bucur ca lumea ta nu doare!

    • Lumea mea nu este lipsita de greutati si probleme, dar exact cum ai spus, sunt privite altfel, iar asta ma ajuta sa le schimb, sa le accept sau sa le rezolv.
      Am investit mult in mine sa fac ca lumea mea sa nu (mai) doara. Cel putin nu atat de tare cum durea inainte.

Parerea ta care este? ☟ ☺

