Cel mai bun!

Un lucru este cert: timpul trece indiferent de dorintele noastre in ceea ce-l priveste. Ca de fiecare data, la sfarsitul unui an, fiecare dintre noi  facem o retrospectiva a anului ce tocmai s-a scurs parca prea repede.  „Parca prea repede!”  fraza cu care incepem analiza trecutului, continuand astfel sirul de evenimente petrecute de-a lungul anului. 
Am ales sa adaug o postare ca multe altele aflate pe blogosfera din intrega lume: despre anul ce-a trecut si despre anul ce vine. 
Despre anul ce-a trecut, in general, despre anii ce au trecut, avem intodeauna ceva de spus in functie de cat ne tine memoria, sau in functie de ce ne-a marcat mai profund. 
Pentru ca in ultima vreme, in scrierile mele personale si publice m-am obisnuit prost sa scriu la general, luandu-mi apoi replici de la cititori nemultumiti de oala in care i-am bagat, desi nu am specificat pe nimeni in mod direct, aleg ca in continuarea acestei postari sa scriu strict despre anul meu 2013. 
Nu stiu daca am avut vreodata un motiv pentru care sa cred ca cifra 13 vine la pachet cu ghinionul, iar asta m-a ajutat ca in cele 365 de zile ale anului cu 13 la sfarsit sa ma consider un om norocos. In fiecare zi! 
Probabil multi dintre voi veti casca lung si veti spune ca devin tendetioasa, folosindu-ma de filozofia ce nu-mi apartine, dar ce poate fi mai demn de fericire decat faptul ca ma trezesc, ca ma pot misca, pot vedea, pot vorbi si pot auzi? Cum sa nu ma simt norocoasa, cand, in ziua de azi, ne imbolnavim de boli descoperite peste noapte? Norocoasa ma simt si atunci cand ajung acasa unde ma simt mult mai in siguranta decat in orice alt loc. Pun aceste aspecte mai presus decat orice castig material si decat orice implinire sentimentala. Ca urmare, restul lucrurilor frumoase petrecute de-a lungul anului sunt absorbite altfel de mine atata timp cat ma stiu sanatoasa din toate punctele de vedere. Sanatatea mentala, intr-o lume nebuna in care suntem obligati sa ne integram, este, pentru mine, o realizare. O realizare de care ma bucur zi de zi. 
Faptul ca a trecut inca un an si am fost martora la acest lucru, este un lucru mare, iar de restul m-am putut ocupa eu.   
Normal ca ma bucur si de realizarile care mi-au adus schimbari majore in viata, de impliniri, reusite, dar si de esecuri. Ma bucur de fiecare pas pe care l-am facut inapoi pentru ca in felul asta am avut timp sa-mi privesc greselile. Am gresit mult si nu-mi pare rau. Nu inca, poate. Fac abuz de „totul se intampla cu un scop”
si daca ar fi sa-i dau un nume anului 2013, il numesc „Cel mai bun”.
Am fost motivata de imprejurimi, de oameni, de situatii, de mine si totul a decurs cum nu ma asteptam de bine. A fost un an in care focul a fost dat la mare in a doua jumatate a anului si totul a fiert ca la carte. 
Anul cu 13 la sfarsit mi-a adus multa eleganta in gandire, m-a facut o ascultatoare mai buna si mai atenta. Am cunoscut oameni care m-au invatat sa fiu mai buna si pentru care am devenit mai buna. Oameni care mi-au fost alaturi in clipele in care cedam, vorbareti care ma tineau departe de problemele mele, oameni carora le multumesc pentru scara pe care mi-au intins-o atunci cand am avut nevoie sa urc. 
Anul „Cel mai bun” este anul in care mi-a fost scris sa ma intorc acasa dupa lungi rataciri prin lume. Anul care m-a obligat sa invat lucruri in timp record. Un an in care am ales sa privesc partile frumoase ale vietii. 
Am devenit mai selectiva si am ales sa pastrez langa mine oameni langa care pot scrie o poveste. Putini, dar sunt ai mei. Am invatat sa fiu mai rabdatoate desi asteptarea ma duce pe culmile nervilor, tocmai pentru ca intodeauna am apreciat timpul mai mult decat multe alte lucruri. Timpul, pentru mine, inseamna viata, iar trecerea timpului ma sperie.
 Asadar, anul curent care a inceput intr-o miercuri, anul cu numarul 14 din mileniul 3, sa vina la pachet pentru fiecare cu multe surprize placute de care sa stiti sa va bucurati.  
 
6 gânduri despre „Cel mai bun!

  1. Foarte frumos postul tau. Si, in mare parte, ai dreptate… fericirea tine in primul rand de fiecare din noi. Tu alegi sa fii fericit, alegi ce sa apreciezi sau admiri. Desigur, chestia asta necesita o anumita disciplina.

    Si referitor la faptul ca trecerea timpului te sperie… presupun ca ne sperie pe toti. Dar doar asa stim ca suntem vii. Trebuie sa ne aflam in miscare, sa luptam, sa pierdem, sa castigam. Trebuie sa simti ca ceva se intampla, ca schimbi lucruri si oameni si iei parte la anumite evenimente.

    • Iti multumesc pentru vizita si pentru vorbe.
      Cred ca am vrut sa spun ca trecerea timpului aiurea ma sperie 😀 si ai mare dreptate in ceea ce spui.

Parerea ta care este? ☟ ☺

